Zyskaj darmowy rozgłos w mediach,
pomóż dziennikarzom udzielając komentarza eksperckiego

Jak to działa?

1. Dziennikarz publikuje zapytanie poruszające konkretną kwestię oraz zawierające opis artykułu, nad którym pracuje.
2. Będziesz poinformowany o nowych zapytaniach, na podstawie wybranych kategorii.
3. Jeśli Twoja odpowiedź będzie adekwatna do tematu zapytania wówczas dziennikarz ją opublikuje.
Możesz wpłynąć na jakość dziennikarstwa i wypromować się w mediach za darmo.
Przygotowanie odpowiedzi zazwyczaj zajmuje tylko kilka minut, ale wszystko zależy od konkretnego zapytania i dziedziny z którą jest ono związane. Przeważnie chodzi o krótkie odpowiedzi. W przypadku dodatkowych pytań czy dalszej współpracy, dziennikarz skontaktuje się z Tobą indywidualnie.
Do profilu mają dostęp wyłącznie dziennikarze, którzy byli zweryfikowani i zatwierdzeni przez administratorów platformy . Twój profil nie jest publiczny.
Usługa pomocy dziennikarzom jest bezpłatna i na zawsze taka będzie.
Usługa "pomocy dziennikarzom" jest bezpłatna i na zawsze taka będzie. Już niedługo wprowadzimy usługę "materiał sposorowany", która będzie płatna.
Z Publito.pl korzystają dziennikarze z takich mediów jak:
Jana Beer photo

“Z doświadczenia zawodowego wiem, że uzyskanie komentarza eksperckiego jest czasochłonne, a jednocześnie niezbędne by zachować obiektywność.”

Jana Beerová, była dziennikarka i współzałożycielka Publito.pl

Publito.pl to wartościowa platforma wymiany myśli, zainteresowań i inspiracji dla osób ciekawych świata i tego, w jaki sposób jest on dzisiaj doświadczany i opisywany. Z uwagą czytam pytania stawiane przez dziennikarzy, a gdy to możliwe, dzielę się własnymi komentarzami i opiniami. Taka forma aktywności jest cennym sposobem rozmowy z ludźmi.
Wojciech Edmund Zieliński
Wojciech Edmund Zieliński
https://wojciechzielinski.blogspot.com/
Cieszą mnie nowoczesne inicjatywy łączenia ze sobą ekspertów z dziennikarzami. Kontakt przez platformę jest profosjonalny i szybki. Publito oszczędza czas, tak cenny dla nas wszystkich. Warto tu być.
Adrianna Szałańska
Adrianna Szałańska
social media & relations expert - cyberfolks.pl
Publito to świetne miejsce do nawiązywania kontaktów z mediami. Jeszcze nigdy relacja z dziennikarzami nie była tak prosta. Budowanie marki osobistej weszło na zupełnie inny poziom.
Ewelina Gac
Ewelina Gac
wposzukiwaniu.pl

Kodeks postępowania

  1. Utwórz atrakcyjny profil, pokaż swoje najsilniejsze strony, wykaż się specjalistyczną wiedzą, doświadczeniem oraz osiągniętymi wynikami.
  2. Odpowiadaj na zapytania dziennikarzy jak najszybciej. Wyznaczone terminy są dla nich bardzo ważne, dlatego muszą pracować efektywnie. Pomyśl o przysłowiu "kto pierwszy ten lepszy".
  3. Prosimy by nie odpowiadać na zapytania z dziedzin, które nie należą do Twoich kompetencji. Szanujmy swój czas oraz swoją pracę.